Jak reklamovat
Jak reklamovat výrobek?
Něco nebylo s vaší objednávkou či balíčkem v pořádku?
To nás velice mrzí, ale jsme připraveni to řešit.
Neváhejte a kontaktujte nás... (ideálně nejprve e-mailem s uvedením podrobností o objednávce a zjištěném problému).
Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, ale snažíme se situaci řešit vždy co nejdříve / bez prodlení.
Zakoupený výrobek můžete reklamovat následujícími způsoby:
- Osobně: Reklamaci můžete uplatnit osobně u nás na provozovně
Jašíková 1535/8, Praha (VCHOD Z DRUHÉ STRANY DOMU) Provozní doba pondělí 15 -18 hodin čtvrtek 15 -18 hodin. Mimo uvedenou dobu po telefonické dohodě. Sebou si vezměte reklamované zboží, kopie dokladu o koupi (číslo dokladu o koupi nebo objednávky) a vyplněný reklamační protokol. - Českou poštou:
Odešlete nám reklamované zboží, kopie dokladu o koupi (nebo jeho číslo nebo číslo objednávky) a vyplnění reklamační protokol doporučeně a pojištěné (např. Česká pošta doporučená zásilka - pozor doporučeně neznamená na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nejsme povinní přijmout) na adresu:
LIFE MINE s.r.o.
Jašíkova 1533/4
149 00 Praha 4 - Zásilkovna: služba Mezi námi
Zašlete nám reklamované zboží, kopie dokladu o koupi (nebo jeho číslo nebo číslo objednávky) a vyplnění reklamační protokol. Návod jak posílat Zásilkovnou.
Cílové výdejní místo : 149 00, Praha 11, Litochleby, Brandlova 1640/2 - identifikátor pobočky 1978
Příjemce: Life Mine s.r.o., tel. 776626129, e-mail: lifemine (zavináč) seznam.cz.
Neposílejte na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nejsme povinní přijmout.
OBCHODNÍ PODMÍNKY

