TECHNICKÁ PŘESTÁVKA - EXPEDICE OBJEDNÁVEK BUDE PROBÍHAT OPĚT OD 14.12.2025 OBVYKLE ODESÍLÁME MAX. DO 48 HOD. Z NAŠEHO SKLADU V PRAZE.

Jak reklamovat

Jak reklamovat výrobek?

Něco nebylo s vaší objednávkou či balíčkem v pořádku?
To nás velice mrzí, ale jsme připraveni to řešit.

Neváhejte a kontaktujte nás... (ideálně nejprve e-mailem s uvedením podrobností o objednávce a zjištěném problému).

Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, ale snažíme se situaci řešit vždy co nejdříve / bez prodlení.

 

Zakoupený výrobek můžete reklamovat následujícími způsoby:

  • Osobně: Reklamaci můžete uplatnit osobně u nás na provozovně
    Jašíková 1535/8, Praha (VCHOD Z DRUHÉ STRANY DOMU) Provozní doba pondělí 15 -18 hodin čtvrtek 15 -18 hodin. Mimo uvedenou dobu po telefonické dohodě. Sebou si vezměte reklamované zboží, kopie dokladu o koupi (číslo dokladu o koupi nebo objednávky) a vyplněný reklamační protokol.

  • Českou poštou:
    Odešlete nám reklamované zboží, kopie dokladu o koupi (nebo jeho číslo nebo číslo objednávky) a vyplnění reklamační protokol doporučeně a pojištěné (např. Česká pošta doporučená zásilka - pozor doporučeně neznamená na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nejsme povinní přijmout) na adresu:
    LIFE MINE s.r.o.
    Jašíkova 1533/4
    149 00 Praha 4 

  • Zásilkovna: služba Mezi námi  
    Zašlete nám reklamované zboží, kopie dokladu o koupi (nebo jeho číslo nebo číslo objednávky) a vyplnění reklamační protokol. Návod jak posílat Zásilkovnou.
    Cílové výdejní místo : 149 00, Praha 11, Litochleby, Brandlova 1640/2 - identifikátor pobočky 1978  
    Příjemce: Life Mine s.r.o.,  tel. 776626129,  e-mail: lifemine (zavináč) seznam.cz.  
    Neposílejte na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nejsme povinní přijmout.  

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Life Mine - eshop s kosmetikou z Bulharské růže