Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- OBCHODNÍ PODMÍNKY
- Jak reklamovat
Doporučujeme v případě reklamace nás nejdříve kontaktujte e-mailem.
Zakoupený výrobek můžete reklamovat následujícími způsoby:
Osobně: Reklamaci můžete uplatnit osobně u nás na provozovně: Jašíková 1535/8, Praha (VCHOD Z DRUHÉ STRANY DOMU) Provozní doba pondělí 15 -18 hodin čtvrtek 15 -18 hodin. Mimo uvedenou dobu po telefonické dohodě.
Sebou si vezměte reklamované zboží, kopie dokladu o koupi (číslo dokladu o koupi nebo objednávky) a vyplnění reklamační protokol.
Českou poštou: Pošlete nám reklamované zboží, kopie dokladu o koupi (nebo jeho číslo nebo číslo objednávky) a vyplnění reklamační protokol doporučeně a pojištěné (např. Česká pošta doporučená zásilka - pozor doporučeně neznamená na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nejsme povinní přijmout) na adresu:LIFE MINE s.r.o.ul. Jašíkova 1533/4149 00 Praha 4
Zásilkovna - služba Mezi Námi: Pošlete nám reklamované zboží, kopie dokladu o koupi (nebo jeho číslo nebo číslo objednávky) a vyplnění reklamační protokol. Návod jak posílat Zásilkovnou -> ZDE
Cílové vydejní místo : 149 00, Praha 11, Litochleby, Brandlova 1640/2 - identifikátor pobočky 1978,
Příjemce: Life Mine s.r.o.,
tel. 776626129,
e-mail: lifemine (zavináč) seznam.cz.
Neposílejte na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nejsme povinní přijmout.
Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Reklamační protokol ke stažení : Reklamační protokol