Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

AKCE DO VYČERPÁNÍ ZÁSOB Pleťová detoxikační maska Farer 3+1 ZDARMA JENOM ZA 147 Kč

Zboží v akci:

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 49,00 Kč (2,01 EUR)
skladem
naše cena 169,00 Kč (6,93 EUR)
skladem
naše cena 99,00 Kč (4,06 EUR)
skladem

ANKETA

Jak jste se o nás dozvěděli?

z vyhledávače 38% od známých 28% z prodejního místa 23% jinak 11%

KONTAKTY

LIFE MINE s.r.o.
Jašíkova 1533/4
149 00 Praha 4
tel: +420 776 626 129
lifemine(a)seznam.cz
Vzorková prodejna: Jašíková 1535/8, Praha
Provozní doba: Po 15 -18 h; Čt 15 -18 h

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Facebook

» Jak reklamovat
Jak reklamovat výrobek?

Doporučujeme v případě reklamace nás nejdříve kontaktujte e-mailem.

Zakoupený výrobek můžete reklamovat následujícími způsoby:

Osobně: Reklamaci můžete uplatnit osobně u nás na provozovně: Jašíková 1535/8, Praha (VCHOD Z DRUHÉ STRANY DOMU) Provozní doba pondělí 15 -18 hodin čtvrtek 15 -18 hodin. Mimo uvedenou dobu po telefonické dohodě.

Sebou si vezměte reklamované zboží, kopie dokladu o koupi (číslo dokladu o koupi nebo objednávky) a vyplnění reklamační protokol.

Českou poštou: Pošlete nám reklamované zboží, kopie dokladu o koupi (nebo jeho číslo nebo číslo objednávky) a vyplnění reklamační protokol doporučeně a pojištěné (např. Česká pošta doporučená zásilka - pozor doporučeně neznamená na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nejsme povinní přijmout) na adresu:LIFE MINE s.r.o.ul. Jašíkova 1533/4149 00 Praha 4


Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Příloha: Reklamační protokol