Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
CHCETE BÝT PRVNÍ KDO VÍ?

VAŠE ZDRAVÍ A KRÁSA SI ZASLOUŽÍ NEUSTÁLOU PÉČI

  1. Úvod
  2. OBCHODNÍ PODMÍNKY
  3. Jak reklamovat
Jak reklamovat výrobek?

Doporučujeme v případě reklamace nás nejdříve kontaktujte e-mailem.

Zakoupený výrobek můžete reklamovat následujícími způsoby:

Osobně: Reklamaci můžete uplatnit osobně u nás na provozovně: Jašíková 1535/8, Praha (VCHOD Z DRUHÉ STRANY DOMU) Provozní doba pondělí 15 -18 hodin čtvrtek 15 -18 hodin. Mimo uvedenou dobu po telefonické dohodě.

Sebou si vezměte reklamované zboží, kopie dokladu o koupi (číslo dokladu o koupi nebo objednávky) a vyplnění reklamační protokol.

Českou poštou: Pošlete nám reklamované zboží, kopie dokladu o koupi (nebo jeho číslo nebo číslo objednávky) a vyplnění reklamační protokol doporučeně a pojištěné (např. Česká pošta doporučená zásilka - pozor doporučeně neznamená na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nejsme povinní přijmout) na adresu:LIFE MINE s.r.o.ul. Jašíkova 1533/4149 00 Praha 4

Zásilkovna - služba Mezi Námi:  Pošlete nám reklamované zboží, kopie dokladu o koupi (nebo jeho číslo nebo číslo objednávky) a vyplnění reklamační protokol. Návod jak posílat Zásilkovnou -> ZDE
Cílové vydejní místo : Praha 11, Háje, V Jezírkách 1548/22 - (4030), 
Příjemce: Life Mine s.r.o., 
tel. 776626129, 
e-mail: lifemine (zavináč) seznam.cz.  
Neposílejte na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nejsme povinní přijmout. 

Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Reklamační protokol ke stažení : Reklamační protokol

Real Time Web Analytics

© LIFE MINE s.r.o.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.